Ηλεκτρονικο Περιοδικο των Εκπαιδευτηριων Ι. ΤΣΙΑΜΟΥΛΗ

Οι καμήλες

Πέθανε ένας βασιλιάς και οι 3 γιοί του πρόκειται να μοιραστούν την κληρονομιά.
Σε κάποιο σημείο της διαθήκης έγραφε:

«Στον πρώτο μου γιο αφήνω τις μισές καμήλες μου»

«Στον δεύτερό μου γιο αφήνω το ένα τρίτο από τις καμήλες μου»

«Στον τρίτο μου γιο αφήνω το ένα ένατο από τις καμήλες μου»


Μετράνε τις καμήλες και τις βρίσκουν 17.

Φυσικά δεν μπορούσε να γίνει η μοιρασιά με κανένα τρόπο.

Τυχαία πέρασε μια μέρα ένας γεράκος από το παλάτι και άκουσε την ιστορία. Σκέφτηκε ένα 5λεπτο και βρήκε τη λύση.

Ποια είναι η λύση;

Η απάντηση … προσεχώς …

Το κουίζ επιμελήθηκε ο Κωνσταντίνος Μιχάλης που είναι  μαθηματικός εκπαιδευτικός των Εκπαιδευτηρίων Ι. ΤΣΙΑΜΟΥΛΗ.

Tagged as: , , , , , ,

Σχολιάστε

